Heippa! Tämä on ensimmäinen osa ja ensimmäinen tarinani jota kirjoitan nettiin.

Teksi on aika lyhyttä, mutta koita tehdä vähän pidempiä seuraavaan osaan. Toivottavasti jäätte seuraamaan!

Mirana

___________________________________________

Hei! Minä olen Ida Heinze ja kerron teille nyt lapsuudestani...

 

Photobucket

 

 

Tässä on isäni Jochen Heinze ja takana on uusi kotimme.

Photobucket

 

 

Tässä on minun makuuhuoneeni.

Photobucket

 

 

Ruokasali....

Photobucket

 

 

...Tässä kuvassa olen olohuoneessa äitini Melanie Heinzen sylissä.

Photobucket

 

 

Vanhempieni makuuhuone

Photobucket

 

 

Ja yläkerran olohuone.

Photobucket

 

 

Pari päivää muuton jälkeen vanhempani rupesivat riitelemään. En kuullut kaikkea mutta tämä erottui joukosta: *Olet säälittävä. Etkö muka voi mennä töihin Idan takia? Minähän vahdin häntä täällä kotona.* *Sinäkö? Pyh! Sinähän et osaa huolehtia edes apinasta.* *Nyt loukkasit minua!!*


Photobucket

 

 

Äiti läimäytti isää niin kovaa poskelle että hän meni sekaisin.


Photobucket

 

 

Onneksi eräs hassun näköinen mies tuli ja paransi isän.


Photobucket

 

 

*Kiitos tohtori. Oloni parani roimasti!*

Photobucket

 

 

*Sehän on hyvä. Hyvijä jatkoja.*

Photobucket

 

 

Isä päätti opettaa minut käymään potalla. Se on tärkeää jos mikä, nyt sen tiedän.

Photobucket

 

 

Äiti oli niin vihainen isälle, että lähti yöksi erääseen hotelliin. Isä näytti kovin surulliselta kun hän meni nukkumaa.

Photobucket

 

 

Minäkään en meinannut saada unta. En ymmärtänyt miksi äidin ja isän piti riidellä niin paljon.

Photobucket

 

 

Aamulla minun piti rääkyä niin kovaa kuin jaksoin koska muuten isä ei olisi tullut päästämään minua pois kehdosta. On siinäkin nyt isä.

Photobucket

 

 

*No niin kullannuppu. Nyt pääset aippojen vaihtoon.*

Photobucket

 

 

Ilmeestäni voittekin päätellä etten oikein pidä tästä "vaipan vaihdosta".* Lasten kidutusta sanon minä.

Photobucket

 

 

Sitten iskä vaihtoi minulle vaatteet ja pääsin leikkimään.

Photobucket

 

 

*Kruuau! Tättä tulee hilviö!*

Photobucket

 

 

Äiti tuli aamulla kotiin ja aloitti heti riitelyn isän kanssa. *Saamaton laiskimus, minä otan sinusta eron!* *Siinäs yrität senkin ämmä.*

Photobucket

 

 

Loppujen lopuksi minä muutin isäni kanssa uuten kotiin. Tuossa on kuva siite. (vihreä)

Photobucket

 

 

Sillä pääsinkin heti pottailemaan. Tulikos se pissi jo?

Photobucket

 

 

Katselin kun isä venytteli siinä odotellessa. Mahtoi hänellä olla tylsää.

Photobucket

 

 

Pottailun jälkeen pääsin taas leikkimään.

Photobucket

 

 

Sitten tuli jo nälkä.

Photobucket

 

 

*Sano nalle* Puheharjoittelu on alkanut.

Photobucket

 

 

*natte* *Ei kun nalle*

Photobucket

 

 

Sitten iskä laittoi minut takaisin nukkumaan. Ihan kuin en nukkuisi muka tarpeeksi yöllä.

Photobucket

 

 

Kyllähän minä sinne sitten lopulta torkahdin...XD


Photobucket

 

 

Sillä välin isä oli käynyt syömässä. Olisi kiinnostavaa tietää söikö hänkin tuttipollosta.

Photobucket

 

 

Ilmeisesti ei koska minun tuttipullot olivat kertakäyttöisiä. Niitä ei voi pestä.

Photobucket

 

 

Sitten olikin minun aikani nousta ylös.

Photobucket

 

 

Olihan se ihan kiva olla hereillä, mutta kyllä ne unetkin maittoivat.

Photobucket

 

 

Tässä kuvassa olen minä, noin 4 vuotiaana.

Photobucket

 

 

Rupesin leikkimään nukkekodillani, mutta vaippa rupesi haisemaan..

Photobucket

 

 

Myöhemmin kun vaippa oli vaihdettu, isä luki minulle iltasadun. Se kertoi nallesta joka oli syönyt vatsansa niin täyteen hunajaa että sille tuli huono-olo.

Photobucket

 

 

Sitten oli yöunien aika. *Nuku hyvin kulta*

Photobucket

 

 

Isä se jaksaa aina vain syödä.

Photobucket

 

 

Minä sen sijaan nukuin jo kuin tukki.

Photobucket

 

 

Aamulla noin kuuden aikaan pääsin pois kehdosta. En ollut jaksanut enää nukkua.

Photobucket

 

 

Pottailemaan. Jei!

Photobucket

 

 

Isä laittoi minut vielä takaisin kehtoon, joten minun oli pantava huuto pystyyn koska muuten en olisi päässyt sieltä pois.

Photobucket
Photobucket

 

Ei sieltä meinannut ketään tulla. Inhottava iskä.

 


Photobucket

 

 

Tässä me vain leikimme isän kanssa. Se oli toosi kivaa.

Photobucket

 

 

Huomatkaapa minut tuolla nukkekodilla.

Photobucket

 

 

Pupua oli tosi kiva halailla. Se oli niin pehmoinen ja vaaleanpunainen.

Photobucket

 

 

Aamulla taas potteilemaan. Eipähän tarvitse isän vaihtaa vaippoja.

Photobucket

 

 

Minulla oli illalla synttärit. Olisin halunnut keltaisen kakun mutta sainkin punaisen. Isä ei nimittäin saanut puheestani mitään selvää.

Photobucket(sori timatti)

 

 

Olisin halunnut puhaltaa kynttilät itse, mutta isän mielestä se oli minulle liian vaarallista.

Photobucket
Photobucket

 

 

Minusta kasvoi pitkä tyttö.

Photobucket

 

 

Lähdin penkomaan vaatekaapilta sopivampaa vaatetta. Kylpytakki oli nimittäin rumu mielestäni.

Photobucket

 

 

Vaihdoin myös hiustyyliä. Letit sopivat nimmitäin minulle paremmin kuin polkkatukka ja rusetti.

Photobucket

 

 

Oli jo myöhä, joten kömmin sänkyyn. Huomenna aloittaisin koulun.

Photobucket

 

 

*Krooh, pyyh*

Photobucket

 

 

Isä vei roskat vielä illalla.

Photobucket

 

 

Aamu valkeni aurinkoisena ja linnut lauloivat ulkona. Petasin jopa itse petini.

Photobucket

 

Menin käymään pikaisesti suihkussa ja harjaamassa hampaani. En halunnut mennä likaisena kouluun. Olihan se sentään ensimmäinen koulupäiväni.

 

 

Odotin pihalla koulubussin tuloa. Aikani kuluksi haistelin kukkia.

 

 

Päätin myös puhallella saippuakuplia. Ne olivat kauniin värikkäitä ja suuria.

 

 

Päätin myös maistaa nestettä, josta sain ne puhallettua.

 

 

*Klääh! Eihän tämä ole limpparia!*

 

 

Lopulta koulubussi saapui ja lähdin kouluun. Minua jännitti aivan hirveästi.

 

 

 

Isä ajeli kuntopyörällä ja parahti: *Miksi hänen täytyy muistuttaa juuri äitiään!*

Photobucket

 

Illalla istuin katsomaan televisiosta elokuvaa. Se taisi liittyä ihmissusiin...

 

 

 

Sitten rupesin maalaamaan. Ajattelin että isona minusta tulee kuuluisa maalari ja balettitanssija. Mistä muustakaan olisin voinut unelmoida.

 

 

___________________________________________

 

 

Se oli sitten ensimmäinen osa. Kommentteja!!

 

 

Mirana