Heippa taas kerran!! Uusi osa tulikin aika nopsasti. Tämä onkin sitten pikkaisen pidempi kuin edellinen, joten lukijat, KOMMENTTEJA!!

__________________________

 

Photobucket

Uuh! Kuka muka voi jaksaa koulua. Se on maailman tylsin paikka! Onneksi päivät eivät ole pitkiä.


Photobucket

Olin suunnitellut jo eilen mitä tekisin tänään. Yksi: Kosta isälle hänen aiheuttamat murheeni....


Photobucket

Soitin nopeasti yhden puhelun..


Photobucket

Klik. "Toivottavasti hän tulee nopeasti.


Photobucket

Onneksi Johan tuli nopeasti. Häntä oli aina yhtä ihana halata.


Photobucket

Lalatilaalalalaa!! Kovin romanttinenkin hän oli.


Photobucket

"Mennään sisälle. Minä laitan meille vähän ruokaa.." "Hyvä on."


Photobucket

Päätin laittaa vähän chili con carnea. Se olisi takuulla hyvää.


Photobucket

"Eikö olisikin kivaa olla ohjusten ampuja. Minusta se olisi siistiä!"


Photobucket

En vastannut mitään. Minusta oli vain mukava katsella kun Johan söi.


Photobucket

"Toivottavasti se tyttö ei ole tekemässä mitään typeryyksiä."


Photobucket

Sillä välin minä ja Johan olimme menneet puuhastelemaan jotain hauskaa. Harmi vain kun isä sattui näkemään sen...


Photobucket

"Miksi sinun piti tulla pilaamaan iltani. Olisit pysynyt siellä töissä."


Photobucket

"Kuulepas neitiseni. Sinä et pelehdi tuon miehen kanssa missään vaiheessa enää koskaan! Sinä et ole aikuinen!"


Photobucket

"Pyh, minä teen mitä haluan."


Photobucket

En jaksanut kuunnella isän saarnaa. Menin vain nukkumaan hyvästeltyäni Johanin.


Photobucket

Ulkona vain satoi vettä. Ja joku oli käynyt kaatamassa roskapönttömme.


Photobucket

Nousin taas kerran puhelimen pirinään. Kukakohan siellä tähän aikaan soitteli.


Photobucket

"Emme osta mitään. Nyt on aamuyö!"


Photobucket

Lopulta se aurinkokin pilkisti. Olin aivan hikinen. Isäkin taisi huomata sen kun käski minut suihkuun.


Photobucket

Yhtäkkiä minulle tuli hirveän huono olo. Minun oli pakko tehdä vähän lähempää tuttavuutta vessanpyttyyn.


Photobucket

"Uh, mikäköhän minulla on."


Photobucket

Päätin soittaa Alexandralle. Hänen kanssaan oli aina mukava jutella. Kouluunkaan en kipeänä voinut mennä.


Photobucket

"Heippa! Mitä kuuluu?"


Photobucket

"Ai uusi tuttava? Naapurissa? Tappelitte!? Alexandra!!"

 

 



Photobucket

"Ai? Hän siis aloitti. Omituinen tyyppi.. Minun täytyy nyt lopettaa. Moikka!"


Photobucket

Alexandra oli kyllä tosiaan välillä vähän kummallinen.


Photobucket

Puhelun päätyttyä rynnistin jääkaapille. Mitähän sitä söisi taas kerran.


Photobucket

Jogurtti olisi hyvä, koska se ei ole niin täyttävää.


Photobucket

Ja vähän hedelmiä päälle.


Photobucket

Nami!


Photobucket

Tämä ruoka ei myöskään kärähdä laittaessa.


Photobucket

Mussun mussun.


Photobucket

Päätin katsoa vähän televisiota. Sieltä ei tullut mitään hyvää ohjelmaa.


Photobucket

Illalla joskus yhdentoista maissa menin ylös. Minun pitäisi mennä nukkumaan.


Photobucket

Keskellä yötä nousin hirveään mahakipuun. Olikohan minulla ripuli.


Photobucket

Ei, se ei ollut ripuli. "Apua! Olen raskaana!"


Photobucket

Toivottavasti se oli vain painajaista.


Photobucket

Aamulla noustessani huomasin että se ei ollutkaan painajaista. Olin todella raskaana. Mitä jos isä huomaisi?


Photobucket

Minun täytyi vain laittaa liian pienet vaatteet jotta mahaa ei huomaisi. Menin vain muina miehinä maalaamaan. Vai pitäisikö sanoa muina naisina?


Photobucket

Aamiaiseksi päätin syödä räiskäleitä.


Photobucket
Photobucket

Tällä kertaa ne eivät palaneet.


Photobucket

Maalaus oli vieläkin kesken. Se piti maalata loppuun.

 

 

Photobucket
Myöhemmin Alexanda tuli kylään.

Photobucket
"Alexandra, pystytkö pitäämään salaisuuden? Minulla nimmitäin olisi sellainen." "Totta kai! Kerro mikä mieltäsi painaa."

Photobucket
"No, kun katsos. Nyt on niin, että minä olen raskaana, enkä tiedä yhtään mitä tehdä. Osaisitko auttaa?"

Photobucket
"Pulmasi on pieni. Pulmistasi isoin on, miten isäsi suhtautuu. Ota ihan rauhallisesti, kaikki järjestyy." "Rauhallisesti? Oletko ihan varma?"

Photobucket
"Onko Johan sen vauvan isä?" "Juu, onhan hän."

Photobucket
"Kiitos avusta Alexandra. Olet paras ystäväni."

Photobucket
"Eipä tuo mitään."

Photobucket
Menin sisälle maalaamaan. Se voisi hyvinkin auttaa selvittämään ajatukseni. Puhelin tosin keskeytti touhuni.

Photobucket
"Ai hei Johan. Pitkästä aikaa.."

Photobucket
"Emme me kyllä nyt oikein voi tavata. Kuulemiin!"

Photobucket
Klik

Photobucket
Menin sänkyyn ajatusteni kierrellessä päätäni. Mitä minä sanoisin Johanille.

Photobucket
Sillä välin ulkona isä oli päättänyt iskeä erään naisen kadulta.

Photobucket
"Sinä olet todella kaunis." isä sopersi. "Ai niinkö? Kiitos." Nainen seisoi varautuneesti isän edessä.

Photobucket
"Haluasikos neiti tulla katsomaan taloa sisältäkin?" isä kysyi aivan typeriä kysymyksiä.

Photobucket
Photobucket
"Olette niin kaunis. Ja kätenne on suudeltavan sileä." "Oih, ei teidän tarvitse leperlellä minulle." nainen kikatti.

Photobucket
"No, jos ette halua..."

Photobucket
Isä haki äidin vanhan takin naiselle. Hänelle oli tullut kylmä. Auttoikohan hieronta?

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Sitten isä sujautti suukon naisen huulille. "Olette niin kovin romanttinen.."

Photobucket
Photobucket
"Voi herra hyvä, en minä ole tämän arvoinen." nainen höpötti.

Photobucket
Minulla oli nälkä. Jääkaapilta varmaan löytyisi jotain.

Photobucket
"Nyt neitiseni, sinä tulet käymään sisällä."

Photobucket
Onneksi isä ei ohi kulkiessaan huomannut mahaani. Se oli taas kasvanut.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
"Kultaseni, olet oikein kaunis tänään." isä leperteli.

Photobucket
Photobucket
"Se lurjus! Kehtaakin iskeä jonkun suoraan kadulta kumppanikseen!!"

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Aamuaurinko nousi ja samalla isä oli tehnyt temppunsa, mitä aikoikin.

Photobucket
"Ja sitten vain syömään."

Photobucket
Kun katsoin naista tarkemmin huomasin, että hän oli Alexandran äiti. Ettäs isä kehtasikin.

Photobucket
Olin juuri mennyt huoneeseeni kun isä tuli raivoamaan minulle mahastani. "Kuulepas tyttö! Miksi olet noin lihava? Vai oletkos sinä kenties raskaana?

Photobucket
"Jälkimmäinen vaihtoehto täsmää."  "Sinä et kykene vielä mitään vauvaa hoitamaan! Vauva jää tänne ja sinä häivyt! En kestä si9nua enää silmissäni!"

Photobucket
"Sitten se on hei hei vauvan syntymän jälkeen!"

Photobucket
Isä meni vielä uuden "hempukkansa" luo. Miksi hän on aina niin jääräpäinen.

Photobucket
Lopulta isän ystävättären oli aika lähteä.

Photobucket
Äitikin tuli kylään. "Äiti, minä olen raskaana. Tuetko sinä minua vai oletko isän puolella?"

Photobucket
"Minun mielestäni on mukavaa että otat vastuuta. Sinusta on tulossa aikuinen."

Photobucket
"Muttakun i8sä aikoo takavarikoida vauvani! Minun pitää muuttaa pois!"

Photobucket
"Vai niin hän aikoo tehdä! Sinun täytyy pitää puoliasi!"

Photobucket
"Otat vain vauvan mukaan jos rahkeesi riittävät, ja muutat pois."

Photobucket
"Selvä, mutta minun pitää nyt vastata puhelimeen."

Photobucket
"Halloota!"

Photobucket
"Johan, minulla on nyt kiire! Jutellaan joskus myöhemmin."

Photobucket
Äiti oli ruvennut pöyhimään sohvatyynyjä.

Photobucket
Minun oli pakko mennä nukkumaan. Olin aivan poikki.

Photobucket
Illalla nousin ylös ja suunnistin maalaamaan. Vatsaani rupesi polttelemaan hirveästi.

Photobucket
Photobucket
"IIIJAAAAUUUUU!!!!!

Photobucket
"Nyt se tulee!"

Photobucket
"Heippa pikkuinen! Kuinka sinä jaksoit noin paljon kipua aiheuttaa?"

Photobucket
Photobucket
Photobucket
"Hei hei pikkuinen!" Minun pitää nyt mennä, mutta minä en voi ottaa sinua mukaan. Olen pahoillani."

Photobucket
Niin minä sitten lähdin kotoa. Uusi koti ja uusi elämä odottivat. Vanhaan en enää palaisi.

"Kerrankin hän uskoi minua eikä väittänyt vastaan" isä myhäili. (Vauva oli muuten poika.)

Photobucket
Seuraavana aamuna olin jo uudella kodillani. Täältä alkaisi minun uusi elämäni.

 

______________________

Siinä oli se osa. Toivottavasti tykkäätte ja sitten seuraava osa tulee vasta ainakin kahden viikon päästä koska olen lomalla hetken. Kommentteja!

Mirana