Hello hyvät lukijat! Tämä onkin sitten viimeinen osa ja it's very boring... :)  Loppu ei ole mitenkään hirveän hyvä mutta joskus sitten ehkä tulee uusia tarinoita.. ;) Kiitos kaikille jotka jaksoivat seurata tätä tarinaa ja extra kommentit!!! ;l

____________________________

 

 

Photobucket

Uuden kämppäni vuokra maksoi omaisuuden. Siksi katsoin ensimmäisenä työpaikkoja. En löytänyt mieleistäni.


Photobucket

Siispä päätin hankkia kämppiksen. Hän maksaisi puolet vuokrasta ja minulle jäisi luppoaikaa töiden lomasta, kunnes edes saan niitä.


Photobucket

Uuden kämppikseni nimi oli Antero joku. Sukunimeä en muistanut katsoa, koska hän oli kuvassa niin namu:)


Photobucket

Ensimmäisenä aloitin kuntoilun. Voi olla rankkaa kantaa kauppakasseja kolmanteen kerrokseen.


Photobucket

Antero luki päivän lehden. Antero on muuten yläasteen opettaja, ihan mukava ammatti hänellä. Onneksi ei minua opettanut koskaan.


Photobucket

Odotin luuri kädessä että isä soittaisi minulle ja pyytäisi anteeksi törkeää käytöstään. Jospa saisin muuttaa takaisinb kotiin.


Photobucket

Odotin tunnin, mutta isä ei soittanut. Toivoni alkoi huveta. Joutuisin jäämään tänne.


Photobucket

No, ei minulle tylsää tullut. Ensi töikseni pyysin Anteroa poseeraamaan että saisin hänestä taulun tehtyä. Antaisin sen Anterolle myöhemmin.


Photobucket

Vatsani alkoi kurnia. Aloitin hampurilaisten valmistamisen. Toivottavasti Anterolla on nälkä.


Photobucket

Nyt tämä ruuanlaitto jo onnistuukin. Minultakin.


Photobucket

Kyllähän se Anterokin tuli syömään. Hän on ihan mukava tyyppi. Ikävöin kyllä välillä Johania. Jotenkin vaan en yhtä paljon..


Photobucket

"Pidätkö sinä lumisateesta? Minusta se on todella kaunista." Antero aloitti keskustelun.


Photobucket

"Piudän myös pilvisistä päivistä. Silloin aurinko ei paista liika eikä liian vähän."


Photobucket

"Se on kyllä totta. Kukaan muun ei ole koskaan ennen huomannut sitä!"


Photobucket

"Yöt ovat kyllä parhaita!" toivottavasti Antero ei tarkoittanut tuota niin että seurassa on nainen. (tai mies. Yäk)


Photobucket

Sitten olikin jo aika mennä nukkumaan. Huomenna en kyllä jaksa raahautua kouluun.


Photobucket'

Anterokin meni nukkumaan. Hänellä olisi töitä.

 

Photobucket

"Huaah" kylläpäs viime yönä näin ihan kummallisia unia. No päivä olisi parempi.

Photobucket

Aamiainen on päivän tärkein ateria. Mitähän sitä söisi?

Photobucket

Räiskäleet olisivat hyviä. Paistampa pari.

 

Photobucket
Hhmmm. Ihana tuoksu.

Photobucket
Tuleekohan Antero ollenkaan aamupalalle? Ettei olisi jo lähtenyt töihin.

Photobucket
"Päivä on aurinkoinen, mutta idässä saattaa esiintyä pilviä. Muistakaa karh.... klik"

Photobucket
"Olen kyllästynyt koko saareen! Häviän haas... klik"

Photobucket
"Tilaa pizzasi numerosta 439 5... klik" Todellista kanavasurffailua!

Photobucket
Kuntoilu ei ole pahitteeksi. Aamujumppa alkoi juuri.

Photobucket
"Huh huh"

Photobucket
Tulipas hiki. Suihku virkisti kummasti. Toivottavasti olisin hyvässä kunossa!

Photobucket
Päätin kokeilla ompelukonetta. Tein pikkuruisia patalappuja.

Photobucket
Ja tuon nallen tuolla nurkassa. Ulkona satoi.

Photobucket
Otanpa tämän nallukan syliin.

Photobucket
Maalaamisesta on tullut suurin intohimoni. Aivan säteilen kun maalaan!

Photobucket
Tänään on syntymäpäiväni. Kohta olisin jo aikuinen ja pääsisin kunnon töihin.

Photobucket
"Hhhmm, tulisipa minusta joskus ammattimainen juhlavieras."

Photobucket
Ja niin sitten puhalsin kynttilät sammuksiin.

Photobucket
"Jeee! Teinielämä on ohi!"

Photobucket
Antero kannusti minua innoissaan. Kerrankin joku piti kasvamistani tärkeänä.

Photobucket
Olin aivan innoissani. Tästä ei elämä parane.

Photobucket
Tulipas minusta nätti.

Photobucket
Tässä minä olen muodonmuotoksen jälkeen.

Photobucket
Kakku oli todella hyvää. Tulkaa maistamaan!

Photobucket
Oloni oli jotenkin tyhjä. Ensimmäiset synttärini ilman kumpaakaan vanhempaani.

Photobucket
Päätin mennä nukkumaan. Tarvitsisin lepoa "rankan" päivän jälkeen.

Photobucket
Aamulla nousin pirteänä kuin peipponen. Kello oli 04.20 herätessäni. Ulkona oli pimeää ja hiljaista.

Photobucket
Photobucket
Ehkä jo aikuisena ruuanlaitto onnistuisi minulta. Tuoksu oli hurmaava.

Photobucket
Antero ei tullut syömään. Ehkä nukkui vielä.

Photobucket
Minä sen sijaan santsasin jo.

Photobucket
"Ei, en tule opiskelemaan maantietoa kanssasi Alexandra. Minun täytyy etsiä itselleni töitä."

Photobucket
"Aivan niin. Se olisi ollut hyvä idea, mutta minä olen jo aikuinen. Eivät he olisi minua lukioon enää hyväksyneet."

Photobucket
Alexandra on niin mukava tyttö. Voikun olisin käynyt koulujua niin tietäisin yhtä paljon kuin hän.

Photobucket
Turha sitä on enää murehtia. Maalaaminen piristää aina ja eritoten pellet. Maalasin siis pellejä.

Photobucket
Olihan niitä töitäkin etsittävä. Palkka ei juossut, joten töitä oli hankittava.

Photobucket
Lähetin Johanille vähän sähköpostia. Ehkä voisimme tavata lähipäivinä.

Photobucket
Jos mielin haluamaani työhön, minun on kasvatettava kuntoani. Onneksi se ei ole ongelma.

Photobucket
Ompeleminenkin on mukavaa. Säteilen aina tehdessäni jotain luovaa.

Photobucket
Olin todella väsynyt. Kävin jo 19.25 nukkumaan.

Photobucket
On turhauttavaa nousta viisi yli puolenyön. Olisimpa käynyt myöhemmin nukkumaan.

Photobucket
Kuuma kylpy tekisi nyt terää.

Photobucket
"Pidätkö sinä Antero verhoista? Voisin ommella sellaiset."

Photobucket
"Älä tee sitä. Ikkunoista näkee paremmin ulos kun ei ole verhoja."

Photobucket
"Se on kyllä totta.."

Photobucket
Televisiosta ei tule nykyisin mitään hyviä ohjelmia. Pelkkää teho-osastoa.

Photobucket
Töitä ei taaskaan löytynyt. Pitää vain jatkaa etsimistä.

Photobucket
Johan oli vastannut viestiini. Luin viestin ja menin...

Photobucket
Laskuja maksamaan. Ne olivat todella todella myöhässä.

Photobucket
"Ai uudet laskut? Tämäkin vielä."

Photobucket
"Minun täytyy löytää töitä ja nopeasti."

Photobucket
Minun oli pakko ottaa torkut. Nukuin huonosti viime yön ja nyt olin aivan poikki.

Photobucket
Ruokailu piristäisi. Päätin laittaa juustoleipiä.

Photobucket
Photobucket
Antero ei taaskaan tullut syömään.

Photobucket
Heti kun pääsin sisälle, tuli jo hämärää. Painuin sitten pehkuihin, väsynyt kun olin.

Photobucket
Antero tuli juuri yli töistä kun menin aulaan. Jälleen kerran puoliltaöin.

Photobucket
"Olet sä nähnyt sen naapurin pojan. Se käy joka päivä koulussa myymässä pipareita. Liikuttavaa."

Photobucket
"Mutta sinähän et sitä tekisi. Olet jo niin iso mies."

Photobucket
Antero heilautti minut toisella puolelle ja halasi minua hellästi.

Photobucket
Ja heti halauksen jälkeen hän suuteli minua. Sydämmeni alkoi pamppailla. Olinko rakastumassa? Jo toiseen mieheen.

Photobucket
Välikohtauksen jälkeen Antero siirtyi kuntopyörän luo. Hän piti kuntoilusta.

Photobucket
Minä taas meni takaisin nukkumaan. Olin lopen uupunut ja jännittynyt.

Photobucket
Toivottavasti saan nukuttua.

Photobucket
Olin aivan kuumissani. Minun oli pakko mennä suihkuun.

Photobucket
Unohdin vessan oven auki, ja ajattelin koko ajan Anteroa. Tunne oli aivan sama kun tapasin Johanin.

Photobucket
Vihdoinkin löysin töitä. Elämä alkoi jälleen hymyillä minulle.

Photobucket
Tekeepäs mieleni hirmuisesti juustoa.

Photobucket
Kone kiinni. Tänään olisi vapaa-aamupäivä.

Photobucket
Voisin laittaa Anterolle ja minulle vähän ruokaa.

Photobucket
Photobucket
Söin yksikseni koska Antero sanoi ettei hänellä ollut nälkä.

Photobucket
Ruuan jälkeen menin juttelemaan Anteron kanssa. "Hei Antero, pidätkö sinä korkokengistä?"

Photobucket
"Minä pidän enemmän sinusta."

Photobucket
"Grraauuhhh!" "Antero! Tu on aivan sopimatonta! Naapurit kuulevat!"

Photobucket
"Anteeksi."

Photobucket
Menin taas kylpemään illalla. Lämpö oli vastustamaton.

Photobucket
Lämpö myös väsyttää minut ainakin. Lähdin höyhensaarille.

Photobucket
Sillä välin Antero vastasi puhelimeen. Siellä oli Johan.

Photobucket
"Anteeksi, mutta tunnenko sinut? Haloo? Onko siellä ketään enää?!"

Photobucket
"Olen vain sairas nalle. Sinun täytyy parantaa minut halimalla" Antero pelleili.

Photobucket
Voi ei! Taas kerran onnistuin pilaamaan aamiaisen.

Photobucket
Nyyh.

Photobucket
Ja eikun vain maalaamaan.

Photobucket
Sitten hetken päästä minun piti lähteä...

Photobucket
...Töihin! Nyt palkka rupeaisi virtaamaan.

Photobucket
Myöhemmin aamupäivällä pääsin töistä ylennyksen kera kotiin.

Photobucket
Vatsani kurni. Ruokaa oli parvekkeella jo valmiina.

Photobucket
Jami! Osasipa olla hyvää.

Photobucket
Antero huuteli minua korjaamaan vuotavan hanan. Hän itse luuttusi lattian.

Photobucket
Minun piti taas lähteä töihin.

Photobucket
Huoltoasemalle myyjäksi.

Photobucket
Rupesin maalaamaan jälleen kerran.

Photobucket
Ja rupesin maalaamaan uutta kuvaa Anterosta koska hävitin vahingossa edellisen.

Photobucket
Photobucket
Minun piti lopettaa kesken koska puhelin soi. En edes tuntenut soittajaa.

Photobucket
Ja ruoka joka oli uunissa syttyi palamaan.

Photobucket
"Pulitalo! Eikun tulipalo!"

Photobucket
Ja luuttuamaan.

Photobucket
Pannukakkuni paloivat pohjaan. Väsytti kaameasti.

Photobucket
Photobucket
"Hups! Taisin torkahtaa."

Photobucket
Photobucket
"Yäk. Ompa pahaa."

Photobucket
"Hei hei kulta. Lähden kaupungille. Tulen töiden jälkeen kotiin."

Photobucket
Antero on niin ihana.

Photobucket
Tadaa! Keittiö kalusteet ovat vaihtuneet.

Photobucket
Ruuaksi söin kanasalaattia.

Photobucket
Ja aamiaiseksi söin..

Photobucket
... munia ja...

Photobucket
...pekonia.

Photobucket
Olohuoneessakin kävi remppamies.

Photobucket
Kukahan lie tuokin oli.

Photobucket
Oveen koputettiin.

Photobucket
Menin avaamaan.

Photobucket
O-ou. Vuokraisäntä.

Photobucket
"Annapas nyt ne vuokrarahat tai ulosmittaan talosi."

Photobucket
"Johan!"

Photobucket
"Olen kaivannut sinua."

Photobucket
"Oletpas sinä kasvanut. Olet todella kaunis!"

Photobucket
"No jaa. Ehkä."

Photobucket
"Sinä taas et ole muuttunut yhtään."

Photobucket
"Kukas tuo on tuossa maalauksessa?"

Photobucket
"Ei kukaan Johan. Älä välitä siitä."

Photobucket
"Naapurissani asuu typerä mies. Hän käy joka päivä ovella."

 

________________________

Mitenköhän Ida näistä selviytyy? Toivottavasti tykkäsitte. Ehkä joku päivä kirjoitan vielä uudelleen. Idan elämä alkaa palailla normaalin neidon elämäksi. Kiitos kaikille lukijoille! Kommentteja ja extra paljon!

Mirana